کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز در نقاط مختلف استان وزش باد شدید با سرعتی معادل ۶۰ تا ۸۰ و گاهی بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

طوفانی با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد/کاهش شدید دید در محورهای مواصلاتی منتهی به بمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی  ملاشاهیکارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری ؛ از امروز تا جمعه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و غربی استان وزش باد شدید با سرعتی معادل ۶۰ تا ۸۰ و گاهی بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز در شهر‌های شمالی و ارتفاعات مرکزی و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان شرایط برای بارش‌های پراکنده باران و گاهی رعد و برق و تندباد موقتی محیاست.

ملاشاهی افزود: بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه وزش باد از شدت بیشتری برخوردار بوده و در محور‌های مواصلاتی زاهدان-بم و ایرانشهر- بم طوفان شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، ریلی و هوایی وجود دارد.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از نظر دمایی تا سه‌شنبه در سطح استان به ویژه نیمه شمالی استان افزایش دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

کاهش شدید دید در محورهای مواصلاتی منتهی به بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار