الجزیره نوشت خسارات حمله موشکی گروه‌های فلسطینی به شمال تل‌آویو نشان می‌دهد قدرت تخریبی موشک‌های مقاومت در نوار غزه تا چه اندازه افزایش یافته است.

افزایش قدرت تخریبی موشک‌های مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، خسارات حمله موشکی گروه‌های فلسطینی به شمال تل آویو نشان می‌دهد قدرت تخریبی موشک‌های مقاومت در نوار غزه تا چه اندازه افزایش یافته است.

محل اصابت موشک به شهرک مشمیرت در شمال تل آویو به پاتوق شخصیت‌های سیاسی صهیونیست تبدیل شده است تا با حضور در آنجا از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به علت تعلل در برخورد شدید با جنبش حماس و تضعیف شدن قدرت بازدارندگی اسرائیل، انتقاد کنند. قدرت موشک‌ها به حدی بود که به حدود ۳۰ خانه در این شهرک آسیب وارد شد.

بنابر این مطلب، نتانیاهو اکنون با معضل بزرگی روبروست. خسارت‌های ناشی از این موشک نشان می‌دهد، قدرت تخریب موشک‌های مقاومت افزایش یافته است. ارزیابی اسرائیل نشان می‌دهد این موشک تقریبا از منطقه رفح شلیک شد یعنی ۱۲۰ کیلومتر را برای رسیدن به این منطقه طی کرد. این موشک از تل آویو و اطراف آن که حدود دو و نیم میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، عبور کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از اصابت یک موشک به منطقه‌ای در شمال تل‌آویو خبر دادند. این موشک به خانه‌ای در منطقه «هاشارون» اصابت کرد و بر اثر آن هفت صهیونیست زخمی شدند. ­

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار