قائم ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان ۸۱۶ نفرروز مهمان نوروزی در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعلی حق شناس قائم ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تاصبح روز دوشنبه پنجم فروردین ۹۸ بیش از ۲۷۲ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار و پانصد خانواده و در مجموع ۸۱۶ هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

وی افزود: در نوروز گذشته از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر پذیرش نزدیک به ۸۱ درصد مربوط به شهر شیراز و ۱۹ درصد مربوط به سایر شهرستان‌ها و مناطق بوده است و تاکنون امسال هم بیشترین حجم میهمانان نوروزی به شهر شیراز اختصاص دارد.

حق شناس ادامه داد: طراحی یک اپلیکیشن موبایلی ویژه اسکان فرهنگان در فارس از جمله کار‌های انجام شده می‌باشد که میهمانان عزیز بتوانند از این طریق مدرسه مورد نظر خود را پیدا کنند.

وی افزود: کار این نرم افزار به گونه‌ای است که آدرس مکان‌های اسکان فرهنگیان بر روی آن قرار گرفته و امکانی را فراهم می‌نماید تا متقاضیان را از مکانی که حضور دارند به مدرسه مورد نظر راهنمایی می‌کند.

قائم ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: از دیگر اقدامات پیش بینی شده استقرار خودرو‌های راهنمای سیار در ورودی شهر میباشد به نحوی که در ابتدای ورودی شیراز تعدادی خودرو راهنما برای راهنمایی میهمانان به سمت نزدیکترین پایگاه پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی حضور دارند و اقدام به راهنمایی میهمانان می‌نمایند
انتهای پیام/م

پذیرش ۸۱۶ هزار نفر روز مسافر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار