معاون آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان حدود ۲۰۰ هزار نفر روز میهمان نوروزی تا صبح اول فروردین در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعلی حق‌شناس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: تا صبح امروز پنجشنبه اول فروردین، بالغ بر ۱۹۷ هزار و چهل و چهار نفرروز میهمان در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش در سراسر فارس اسکان یافته‌اند.

وی افزود: تاصبح امروز بیش از ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۲۴۰ خانواده و در مجموع ۱۹۷ هزار و ۴۴ نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

حق‌شناس ادامه داد: با توجه به اینکه کلاس‌های درس و مدارس برای بحث اسکان طراحی و پیش‌بینی نشده، تمام تلاشمان این بوده که شرایط و امکاناتی را در نظر بگیریم که میهمانان عزیز بتواند چند شبی را که در خدمتشان هستیم با آرامش طی کند.

وی اظهار داشت: برای امسال حدود پانزده هزار کلاس درس در استان آماده شده که این تعداد نسبت به عدد سال گذشته رشدی حدود دوازده درصد را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان فارس و طولانی‌تر بودن ایام تعطیلات در نوروز امسال، پیش بینی‌ها از رشد دوازده تا سیزده درصدی مسافرانی است که فارس و شیراز را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام/م

پذیرش ۲۰۰هزار نفر روز میهمان نوروزی در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار