طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرادی کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس گفت: در این طرح که تا ۱۵ شهریور ادامه دارد ، هزار و ۱۰۰ کلاس گروه الف دارای تمامی امکانات آماده ارایه خدمات به متقاضیان است.

مرادی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان موقت فرهنگیان در تابستان از ۲۵ خرداد در استان آغاز شده است، افزود: در تمام شهرستان‌های استان پایگاه پذیرش فرهنگیان مستقر شده و در شیراز نیز دو پایگاه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یکی از پایگاه‌های اسکان تابستانه فرهنگیان در شیراز، در مدرسه اختر معدل واقع در بلوار مدرس، روبروی خیابان فضل آباد با شماره تماس ۰۷۱۳۷۲۶۸۹۱۱ و دیگری در هنرستان دارالفنون در بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، خیابان کاج با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۳۵۹۵۱ است.

کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس اظهارداشت: تابستان پارسال در مجموع ۵۵ پایگاه پذیرش اسکان موقت فرهنگیان در شهرستان‌های استان فارس راه‌اندازی شد و ۲۲۰ مدرسه در قالب ۱۶۰۰ کلاس درس در طرح اسکان مشارکت داشتند.

مرادی با اشاره به اسکان ۴۴۹ هزار و ۶۹۴ نفر روز در مدارس فارس در تابستان پارسال اعلام کرد: در مجموع ۱۴۹ هزار و ۸۹۸ نفر در قالب ۴۱ هزار و ۸۱۳ خانوار در مدارس فارس اسکان یافتند.
انتهای پیام/ر

اسکان فرهنگیان در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار