در آخرین روز از سال ۹۷ بیش از ۴۵۷ هزار تردد در محور‌های لرستان ثبت شده که بیشترین سرعت متوسط در محور پلدختر - خرم آباد به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار و ۶۶۵ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۸۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در این روز در محور پلدختر_ خرم آباد به ثبت رسیده است و لاین‌های رفت و برگشت آزادراه خرم آباد - پل زال به ترتیب در رتبه دوم و سوم سرعت بودند.

شرفی خاطرنشان کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۱.۱۱ درصد و تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان نیز به ترتیب ۶۸ هزار و ۳۳۸ و ۵۹ هزار و ۴۳۷ دستگاه بوده است.

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در ۲۹ اسفند سال گذشته ۱۶ الی ۱۷ عصر با تعداد ۳۴ هزار و ۴۷۴ وسیله نقلیه بوده است، گفت: سه راهی چالانچولان - خرم آباد با ۳۳ هزار و ۸۲۶ وسیله نقلیه بیشترین سهم تردد نوروزی را در این روز به خود اختصاص داد و محور‌های بروجرد - سه راهی چالانچولان و توره - بروجرد در رتبه دوم و سوم تردد قرار داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: کمترین تردد نیز سهم محور بیرانشهر_ بروجرد با ۵۵۷ وسیله نقلیه بوده است و محور‌های بروجرد- بیرانشهر و الیگودرز - خمین به ترتیب کمترین تردد را پس از این محور داشته اند.

انتهای پیام/م

بیشترین سرعت سفر‌های نوروزی در محور پلدختر- خرم آباد ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.