معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفرشب اقامت مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد و گفت: از ۲۷ اسفند تا ۲۹ اسفند پارسال شاهد حضور گردشگران در استان بودیم.

وی از افزایش چهار درصدی اقامت گردشگران و مسافران نوروزی به استان در سه روز گذشته در مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: طبق آمار ستاد‌های ۲۲ گانه در شهرستان‌های مازندران، در این مدت یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفرشب اقامت در مازندران ثبت شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تعطیلات نوروزی امسال از ۲۳ اسفند پارسال آغاز شده چرا که از این تاریخ، دانش آموزان مدارس را تعطیل کردند و از همین ایام سفر‌های نوروزی هم آغاز شد که این تعداد ورود، در جمعیت مقیم استان تاثیر مستقیم گذاشته است.

حسنی افزود: مازندران مانند سال‌های گذشته پذیرای جمعیت عظیمی از گردشگران نوروزی از سراسر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه طبق آمار ستاد‌های شهرستانی، برنامه استقبال از گردشگران نوروزی در مبادی ورودی استان و ۲۰ شهرستان اجرا شد، گفت: گردشگران با تقدیم هدایا و اهدای گل مورد استقبال قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ

افزایش اقامت چهار درصدی گردشگران در مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.