رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس ساعت ۱۵ امروز چهار شنبه ۲۹ اسفندماه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد روزبعد  از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد  از کرج به مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است، گفت: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی 

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز از بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در تامین نظم وامنیت شهروندان و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت:در این طرح از نیرو‌های کمکی، همیاران پلیس، فرهنگیاران ترافیک و راهوران محله استفاده خواهد شد.

وی به بکارگیری ۱۵ هزار نفر در حوزه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی در نوروز ۹۸ اشاره کرد و افزود:۱۶۹۶ واحد گشت پلیس، ۶۱۸ گشت موتوری و ۲۸۲ ایستگاه خدمات رسان برای ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی در استان در نظر گرفته شده است.

سردار میر فیضی گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی اجتماعی پلیس و استفاده از ظرفیت های هنرمندان در سواحل و تفرجگاه ها از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در القاء امر به معروف به سبک نوین است که پلیس با آموزش همیاران پلیس از سنوات قبل آن را در دستور کار خود قرار داده است .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.