استاندار مازندران گفت: نیروی انتظامی نقش پررنگی در تسهیل گری سفر‌های نوروزی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندارمازندران در در رزمایش مشترک طرح نوروزی ۹۸  با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش پررنگی در تسهیل گری سفر‌های نوروزی دارد، گفت: افزایش نشاط اجتماعی، امید و رضایتمندی مردم بطور جدی در برنامه‌ها قرار دارد. ‎

وی افزود: افزایش نشاط اجتماعی، امید و رضایتمندی مردم بطور جدی در برنامه‌ها قرار دارد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش پررنگی در ساماندهی و تسهیل گری سفر‌های نوروزی دارد، گفت: مردم محور و اجتماع محور کردن امور از جمله اقدامات مهم نیروی انتظامی است که به نحو احسن ازسوی این نیرو صورت می‌گیرد و خدمات نیروی انتظامی شایان تقدیر است.

استاندار مازندران افزود: مازندران مقصد گردشگران میلیونی است و این مهم موجب می‌گردد، فرهنگ اصیل مازندران را به عنوان استان ناب معرفی نمایند که همین امر وظیفه همه متولیان را سنگین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری انبوه یک مزیت محسوب نمی‌گردد، مگر آن که برای بهره گیری از این فرصت برنامه داشته باشیم، گفت: گردشگری می‌بایست پایدار باشد، اما می‌توان از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف استفاده کرد و مسافرت چندین میلیون نفری از استان‌های مختلف کشور به مازندران فرصت مناسبی محسوب می‌شود که موجب جذب سرمایه گذاران فراوان به مازندران می‌گردد.

وی افزود: طرح مازندران پاک می‌تواند ظرفیت جدیدی برای ترویج فرهنگ محیط زیست و آداب رسوم مازندران باشد تا شاهد شکل و شمایل مناسبی در این حوزه‌ها در آینده باشیم و محیط پاکی را به گردشگران هدیه نمائیم.

حسین زادگان گفت: افزایش نشاط اجتماعی، امید و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که بصورت جدی دنبال می‌نمائیم و تصادفات دلخراش نقطه تاریک مسافرت‌های نوروزی می‌باشد.

وی  افزود: مازندران بدون تصادف یکی از هدف گذاری‌های مناسب و ایده آل می‌باشد که تمام تلاش مان این است که خسارت جانی و مالی به مردم در ایام سفر و تعطیلات وارد نشود.

استاندار مازندران گفت: نقاط حادثه خیز در مازندران دقیقا مشخص شده است و ۴۰ درصد تصادفات در مازندران عاملش خواب آلودگی می‌باشد و اطلاع رسانی درست، اقدامات فرهنگی، برطرف کردن نقاط حادثه خیز از اقدامات مهم باید باشد.

وی افزود: کاهش غریق در سواحل با توجه به برخورداری از ۳۸۰ کیلومتر ساحل از جمله اقدامات مهمی است که در سال گذشته در مازندران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ م

تسهیل گری سفر‌های نوروزی با برنامه ریزی دقیق نیروی انتظامی

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.