نیرو‌های هلال احمر مازندران برای امدادرسانی به متاثرین از موج برف و باران آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت و تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات امدادی به متاثرین از باران و برف و سرما هستند.

وی گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت و تجهیزات کامل آماده هستند تا درصورت بروز هرگونه حوادث احتمالی ناشی از برف و باران و طوفان و سیلاب در نقاط مختلف استان به کمک شهروندان بشتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: درپی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه پرقدرت بارشی به همراه برف و باران به استان مازندران و با توجه به هشدار اداره کل مدیریت بحران استان، جمعیت هلال احمر مازندران به عنوان محوری‌ترین سازمان در فرایند امداد ونجات به تمامی عوامل امدادی مستقر در پایگاه‌ها و شعب اعلام آماده باش داد.

اکبری گفت:با توجه به آغاز طرح نوروزی، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت و تجهیزات کامل امداد و نجات آماده هستند تا درصورت نیاز هموطنان و هم استانی‌های عزیز در هر نقطه از استان در کمترین زمان ممکن حضور یابند و خدمات موردنیاز را ارائه نمایند.

وی از تمامی شهروندان خواست ضمن حفظ خونسردی خود و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های امدادی درصورت هرگونه نیاز امدادی با شماره ۱۱۲ (ندای امداد) تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

امدادرسانی هلالی ها به مازندرانی ها گرفتار در برف و سیل

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.