مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در عملیات امدادرسانی دیشب جمعیت هلال احمر استان به گرفتار شدگان در برف و کولاک، ۶۴ نفر نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: دیشب امدادگران هلال احمر استان در چند حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند که این حوادث شامل برف و کولاک، سیلاب و حوادث جاده‌ای بود.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل برف و کولاک در محور بجنورد- شوقان بود ، افزود: شب گذشته ده‌ها دستگاه خودرو در این مسیر فرعی گرفتار در برف بودند که امدادرسانی به آنان تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشت.

نجات گفت: جمعیت هلال احمر استان در حادثه برف و کولاک شب گذشته در هفت محور به ۶۴ نفر از مسافران جاده‌ای امداد رساند.

وی اظهار کرد: همچنین دیروز به ۶ مورد تصادف جاده‌ای توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شد که بیشتر آن واژگونی خودرو بود که در این حوادث ۲۸ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: امدادگران این جمعیت در ۲ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی منازل روستایی در مناطق سنخواست و اسفراین نیز ۱۷ نفر را نجات دادند.

نجات گفت: با دریافت گزارش گم شدن ۲ چوپان در ارتفاعات مانه و سملقان، تیم‌های امداد کوهستان این جمعیت دیشب به منطقه اعزام شدند که متاسفانه هنوز یکی از این مفقود شدگان پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در مجموع دیروز و دیشب این جمعیت با به کارگیری ۲۴ تیم در حادثه‌های مختلف امدادرسانی کرد.

انتهای پیام / ب 

24 تیم عملیاتی  جمعیت هلال احمر خراسان شمالی امداد رسانی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.