مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اعلام شرایط اضطراری در استان و آماده باش نیرو‌های امدادی جمعیت به علت شرایط جوی نامساعد و برف و بوران حاکم بر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن نجات مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ گفت: برف و بوران حاکم بر شرایط جوی استان سبب اعلام شرایط اضطراری ، آماده باش نیرو‌های امدادی و اعزام ۲۴ تیم عملیاتی به مناطق حادثه دیده شده است.

وی افزود: درحال حاضر ۵۰ خودرو در محور سنخواست-جاجرم درگیر برف و بوران شده اند و آمبولانس‌های امدادی برای کمک به آن‌ها اعزام شدند.

نجات گفت: همچنین یکی از اهالی روستا‌های درگیر برف و بوران نیز مفقود شده است که تیم‌های جست و جو به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: تاکنون ۱۸ حادثه در استان به وقوع پیوسته که باعث حادثه دیدن ۱۱۲ نفر از مردم شده است ، این آسیب دیدگان با هماهنگی‌های انجام شده اسکان داده شده اند و عملیات کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

نجات با بیان اینکه ۷۵ نیروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه آمبولانس مستقیما در حال امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند ، افزود: از مردم عزیز درخواست داریم از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضرور اجتناب کرده و در صورت مواجهه با شرایط خاص، ضمن تماس با سامانه ۱۱۲ امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آرامش خود را تا رسیدن نیرو‌های امدادی حفظ نمایند.

انتهای پیام / ب

آماده باش و اعزام ۲۴ تیم عملیاتی به مناطق حادثه دیده خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.