نامزد جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از سیاست حالا به دنبال ماجرا جویی در ورزش است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی برای ریاست جدید AFC سه نامزد رسما  از طرف مدیران این مجمع اعلام شده است.

یکی از این کاندیدا‌ها شیخ سلمان، رئیس فعلی AFC است که حضور دوباره او دور از تصور نیست. دومین نامزد نیز سعود المهندی نماینده کشور قطر است و سومین نماینده نیز محمد خلفان الرمیصی، رئیس پلیس سابق شهر ابوظبی امارات متحده عربی است.

این فرد چالشی روز‌های جنجالی را  به عنوان پلیس در شهر ابوظبی تجربه کرده است و حالا قصد دارد تا با  ماجراجویی جدیدی پا به فوتبال بگذارد.

الرمیصی  وزیر ورزش کشورامارات متحده عربی است. اما پیش از این وی سابقه‌ای در ورزش نداشته است و این اولین باری است که به عنوان فردی نظامی پا به فوتبال می‌گذارد.الرمیصی در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش وعده سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیون دلاری برای رشد و پیشرفت فوتبال آسیا داده است که به نظر می‌رسد وی قصد داد تا از جیب شخصی اش برای این مقدار هزینه کند.

وی همچنین قصد دارد تا روز‌های موفق اتحادیه فوتبال اروپا را دقیقا در ورزش آقایان و بانوان در سطح آسیا پیاده کند.  با توجه به شخصیت سیاسی-نظامی الرمیصی اگر او ریاسترا برعهده بگیرد مطمئنا بیش از پیش شاهد ناداوری‌ها در قبال ایران خواهیم بود.

 اماراتی‌ها با توجه به همبستگی که با سعودی‌ها دارند مطمئنا مسائل سایسی را درگیر ورزش خواهند کرد که صد درصد روی فوتبال کشورمان دخیل خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

میزبان بعدی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به زودی مشخص خواهد شد

هدیه ویژه مسی به آقای گل آسیا

صحبت‌های ژاوی از طرح آکادمی اسپایر تا قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

الرمیصی نامزد د ای اف سی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار