مهاجم تیم فوتبال دائجو کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سزار فرناندو سیلوا ملو معروف به سسینیا مهاجم تیم فوتبال دائجو کره جنوبی را به عنوان بهترین بازیکن هفته اول این رقابت‌ها انتخاب کرد.

این بازیکن اسپانیایی در پیروزی ۳ - یک تیمش در زمین ملبورن ویکتوری استرالیا روی هر سه گل تیمش تاثیر داشت. یک گل زد و ۲ پاس گل داد.

او علاوه بر این، ۳ موقعیت گل نیز ایجاد کرد و ۴۹ پاس داد و نمره ۹.۷ را دریافت کرد.

داییکی هاشیوکا بازیکن جوان اوراوا ردز هم که در پیروزی ۳ - صفر این تیم برابر بوریرام یونایتد خوش درخشید و ۲ گل زد با کسب امتیاز مشابه ۹.۷ در جای دوم ایستاد. او با ۱۹ سال و ۲۹۳ روز سن جوانترین بازیکنی است که از سال ۲۰۱۶ به بعد بیش از یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است.

لی دونگ گوگ بازیکن ۳۹ ساله جنبوک موتورز که در پیروزی ۳ - یک تیمش برابر اف سی بیجینگ سی و هفتمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند روی ۲ گل تیمش تاثیر گذار بود و با کسب امتیاز ۹.۵ سومین بازیکن برتر هفته اول لقب گرفت.

اسکار از شانگ‌های SIPG و سرجینیو ستاره برزیلی کاشیما آنتلرز با امتیاز ۹.۴ به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

جلال حسن سنگربان الزورا که برابر ذوب آهن خوش درخشید و دروازه خود را بسته نگه داشت و گرازینو پله بازیکن ایتالیایی شاندونگ هم با امتیاز ۹.۴ به ترتیب در جای ششم و هفتم لیست بهترین بازیکنان ایستادند و یوسوگه کاشیواگی بازیکن اوراوا نیز با ۹.۲ امتیاز در جای هشتم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

آمار کلی دیدار های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا + عکس

گاف روزنامه قطری بعد از پیروزی الدحیل برابر استقلال + عکس

بازتاب شکست استقلال در رسانه قطری


انتهای پیام/

سیسینیا بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار