معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: سامانه صدور و تحویل برگ بارنامه در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج و فاریاب با محوریت کهنوج راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به آغاز فصل حمل ونقل محصولات کشاورزی جنوب استان به مقاصد هدف و تسهیل در حمل و نقل محصولات و تکریم ارباب رجوع سامانه صدور بارنامه و تحویل برگ بارنامه ۴ شهرستان جنوبی استان در شهرستان کهنوج راه اندازی شد.

وی افزود: پیش از این مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل و کارشناسان فنی شرکت‌ها برای دریافت برگ بارنامه و طی مراحل اداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان مراجعه می‌کردند که اتلاف وقت و تهمیل هزینه بر شرکت‌ها سبب می‌شد.

مجنبی محمودی تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقل در ۴ شهرستان کهنوج، منوجان، قلعه گنج و فاریاب بطور متوسط در هر ماه به ویژه در فصل حمل و نقل محصولات بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ برگ بارنامه صادر می‌کردند که با توجه به محدودیت‌های تحویل بارنامه و طرح‌های نظارتی و کنترلی شرکت‌ها در هر هفته مجبور به حضور در اداره کل برای تحویل گرفتن برگ بارنامه بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: حذف فاصله طولانی شهرستان‌های جنوبی تا جیرفت، تسهیل در حمل و نقل محصولات، جلوگیری از مخاطرات سفر و حمل به موقع محصولات کشاورزی از مهمترین مزایای راه اندازی سامانه صدور و تحویل برگ بارنامه در کهنوج است.
انتهای پیام /ی

راه اندازی سامانه صدور و تحویل برگ بارنامه در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار