امام جمعه قوشچی گفت:حلال کردن حرام‌ها به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و گناه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت‌الاسلام حیدر عباسی امام جمعه قوشچی امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه قوشچی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: تقوا و بی تقوایی، شخص و صنف و شخصیت نمی‌شناست و هر کس تقوا پیشه کند عاقبت انسانی خوشبخت خواهد بود و اگر تقوا نداشته باشد زندگی انسان به سوی هلاکت خواهد رفت.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: در دوز‌های آینده شاهد عید نوروز خواهیم بود لذا توصیه میشود از اصراف و تجملات دوری شود و انتظار داریم مومنان و افراد با تقوا به این امر توجه کرده و از تجملات و اصراف دوری کنند و الگوی دیگران باشند چرا که شایسته یک فرد مومن و باتقوا این است که برای افراد جامعه الگو باشد.

وی افزود: گاهی اوقات مشاهده میشود که در ایام عید به بهانه‌های مختلف به حرام‌های خداوند توجه نمی‌شود، حلال کردن حرام‌ها به بهانه‌های عید و جشن به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و نباید عید بهانه باشد تا با نامحرم‌های طایفه و فامیل دست داد.

امام جمعه قوشچی در ادامه با اشاره ویژگی‌های ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب، ماه نزول و بارش نعمات الهی بر روی انسان است و در این ماه نهایت رحمت خداوند شامل حال انسان می شود و باید از این فرصت استفاده کرد.
 
انتهای پیام/م
 

نماز جمعه قوشچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.