فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با عنایت شهدا و اتکا به خدا از سد همه مشکلات اقتصادی با اقتدار عبور خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علیرضا تنگسیری پنجشنبه‌شب در سومین یادواره سرداران و ۶۰ شهید بخش دلوار شهرستان تنگستان، افزود: در دوران دفاع مقدس با دست خالی و در شرایط تحریم اقتصادی کامل با توکل بر خدا ایستادگی کردیم و در مقابل دشمن مردانه ایستادیم؛ ما ماندیم و دشمنان رفتند.

وی با بیان اینکه از تنگنا‌های متعددی با یاد شهدا عبور کرده‌ایم، بیان کرد: اگر امروز دشمن مقابل ما زبون است به علت ایثار شهدا و توکل به خدای قادر متعال است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه همه افتخارات امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون شهداست، تصریح کرد: عزت ما با ایستادگی مقابل ظلم و اقتدار مقابل دشمنان تداوم می‌یابد.

سردار تنگسیری ادامه داد: شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از آن باعث عزت و اقتدار و امنیت کشور شدند.

وی تاکید کرد: باید گام به گام با رهبری در مسیر انقلاب اسلامی با صلابت قدم برداریم و بدانیم که پیروز هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، همچنین با بیان سابقه تاریخی مردم دلوار و مبارزات آن‌ها با استعمارگران و با اشاره به انتسابش به این خطه، بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری افتخاری بزرگ برای مردم دلوار است و ما به عنوان سرباز جمهوری اسلامی به وی افتخار می‌کنیم.

سردار تنگسیری، شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر را یکی دیگر از افتخارات بخش دلوار و شهرستان تنگستان خواند و افزود: مردم دلوار پیشینه درخشان مبارزاتی در راه استقلال ایران دارند و همچنان روحیه جهاد و مقاومت در آنان زنده است.

وی به دلاورمردی‌ها و رشادت‌های مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم این استان مردمی مقاوم با پیشینه درخشان مبارزه با استعمار و استکبار هستند.

امام جمعه دلوار نیز، گفت: دلوار مهد دلیرانی است که مردانه در مقابل استعمار و استکبار ایستادند.

حجت الاسلام علی زاهددوست از رئیسعلی دلواری به عنوان مایه فخر و مباهات مردم استان بوشهر و ملت ایران یاد کرد افزود: رئیسعلی دلواری به برکت قدرت ایمان، تقوا، بصیرت و دشمن شناسی، حماسه ماندگاری آفرید و دشمن تا دندان مسلح را در همین دیار زمین‌گیر کرد.

انتهای پیام/ک

افتخارات امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون شهداست

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.