مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: پیام شهیدان به کارگزاران این است که صادقانه، مجاهدانه و با روحیه انقلابی مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی امشب در اولین یادواره سرداران و شهدای ناوتیپ ۱۳ حضرت امیرالمومنین و پنج شهید گمنام عالیشهر، گفت: پیام شهدا به کارگزاران این است که به دور از جناح بندی‌های سیاسی به فکر حل مشکلات باشند؛ پیامشان خطاب به مسئولان این است که حرف نزنید، اقدام کنید.

وی تاکید کرد: اگر شهیدان اکنون بودند به کارگزاران می‌گفتند از ولایت فقیه پیروی کنید تا پیروز شوید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: پیام شهیدان برای مردم نیز این است که به پیروزی امیدوار و مطمئن باشند؛ زیرا این کشور مرکز امیرمومنان و شیعه، و مشمول عنایات ائمه اطهار (ع) است.

سردار سرلشکر رحیم صفوی افزود: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد و خون شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهد کرد.

وی ثمره خون شهدا را ایجاد مکتب مقاومت عنوان کرد و گفت: به فضل و توفیق الهی خون شهیدانی مانند شهدای بوشهری مقابله مستقیم با امریکا در مهر ۶۶، ثمر داد و مکتب مقاومت را به وجود آورد؛ مکتبی باعث شد که امریکا جرات حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا عنوان کرد: بیش از صدهزار تروریست را به سوریه و عراق فرستادند، اما نیروی قدس سپاه به دعوت دولت این دو کشور به آنجا رفت و نیرو‌های مردمی را ساماندهی کرد مانند نیروی بسیج کشورمان و همین نیرو‌ها توانستند در مقابل تروریست‌ها بایستند و آن‌ها را شکست دهند.

سردار سرلشکر رحیم صفوی تصریح کرد: اکنون هم یمنی‌ها با آنچه که از مردم ایران اسلامی آموخته‌اند در برابر سعودی‌ها مقاومت می‌کنند و سرانجام پیروز می‌شوند.

وی تاکید کرد: شهادت جریانی زنده و پویاست و شهادت مختص بندگان خاص خداوند است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۳۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: اگر جوانان ما جذب اسلام و قرآن نمی‌شدند اینگونه در جبهه‌های نبرد نمی‌جنگیدند؛ جبهه جای مومنان و شجاعان بود.

سردار سرلشکر رحیم صفوی افزود: اگر امروز اسلام ناب محمدی داریم و اگر ایران اسلامی قدرتمند الهی داریم که هیچ قدرتی از پس آن برنیاید، همه این‌ها از برکت خون شهیدان است.

وی یادآور شد: ملت‌های منطقه مقاومت را از ایران اسلامی آموخته‌اند ازشهدا و خانواده‌های معظم شهدا.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با گرامیداشت یاد شهدای استان بوشهر، گفت: ما باید به آنچه که شهیدان اعتقاد و باور داشتند، معتقد باشیم.

انتهای پیام/ک

اگر شهیدان اکنون بودند به کارگزاران می‌گفتند از ولایت فقیه پیروی کنید تا پیروز شوید

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.