هواشناسی استان مرکزی از تشدید بارش ها در این استان خبر داد.

بارش های استان مرکزی تشدید خواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه گزارش ها و بررسی تصاویر ماهواره حاکی از ورود سامانه بارشی به کشور می باشد. که فعالیت بارشی این سامانه از ساعات بعدازظهر امروز در برخی از نقاط استان آغاز خواهد شد و بتدریج سایر مناطق استان هم تحت تاثیر بارش های این سامانه قرار خواهد گرفت و بارش ها از اواخر امشب و بامداد فردا تشدید خواهد شد.

مرادی افزود: فردا بارش ها عمدتا بصورت رگبار باران و در مناطق سردسیر بصورت رگبار برف و باران خواهد بود و احتمال رعدو برق در برخی از مناطق محتمل است و همچنین سرعت وزش باد فردا در برخی از مناطق استان نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی بعدازظهر فردا بتدریج از استان مرکزی خارج خواهد شد و با عبور سامانه بارشی دمای هوا کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به افزایش محسوس دمای هوا طی دو روز گذشته پیش بینی می شود دمای حداقل هوا صبح روز شنبه نسبت به دمای حداقل امروز بین 4 تا 7 درجه کاهش یابد و روز شنبه هوای پایداری در استان خواهیم داشت اما از روز یکشنبه موج بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انتهای پیام / ج

پیش بینی هوای بیست وسوم اسفندماه 97 در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.