دومین مجمع کانون‌های سلامت محله شهرستان تفرش در این شهر برگزار شد.

نشست کانون‌های سلامت محله در تفرشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دومین مجمع کانون‌های سلامت محله و جلسه خانه مشارکت مردم شهرستان تفرش با حضور اعضا و مسئولان مربوطه در فرماندار تفرش برگزار شد.

فراهانی فرماندار تفرش دراین نشست با بیان اینکه ۲۵ درصد پیگیری سلامت با شبکه بهداشت و ۷۵ درصد مشارکت و پیگیری شهروندان است خواستار همپوشانی مناسب برای مرتفع نمودن مشکلات حوزه سلامت شد.


فراهانی جابه جایی تیر‌های برق، پیگیری و ساماندهی سگ‌های ولگرد، پیگیری بهداشت و ساماندهی مواد غذایی، پیگیری در خصوص مسائل و مشکلات حوزه ورزش و سالن‌های ورزشی را از جمله اقدامات انجام شده در راستای حل مسائل و مشکلات کانون‌های سلامت محله خواند.

وی اضافه کرد: تفکیک زباله‌های شهری، ساماندهی نخاله‌های ساختمانی، تمهیدات لازم درباره برنامه چهارشنبه سوری هم از جمله موارد مربوط به کانون‌های سلامت محله است که در دست اقدام می‌باشد.

تفرش یکی از شهرستانهای استان مرکزی به مرکزیت شهر تفرش شهر تفرش است که در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شهر اراک و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب غرب تهران و در مسیر جاده اراک ـ آشتیان قرار دارد.

انتهای پیام / ج

دومین مجمع کانون‌های سلامت محله و جلسه خانه مشارکت مردم شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.