وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:احیای صنایع تعطیل از مهم ترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید است.

احیای صنایع تعطیل در اولویت وزارت صمت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رحمانی،وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به قم و در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید، از اجرای طرح بازفعالی خبر داد و گفت:احیای صنایع تعطیل از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید است که در این طرح دلایل تعطیلی واحد‌ها بررسی و در جهت حل مشکلات آنان اقدام خواهد شد.

وی گفت: امسال برای اولین بار طراحی کلینیک درمان مشکلات صنایع در قالب تبصره ۱۸ با همکاری مجلس و دولت عملیاتی شده که طی آن واحد‌های صنعتی مورد از نظر مشکلات اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اهمیت بخش معادن در کشور گفت:بهره برداری بهینه از معادن نیز از مهمترین برنامه‌های سال آینده وزارت صمت است نقشه راه معادن تدوین و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد به صورت سیستمی و برطرف کردن زمینه‌های فساد منوط به وجود سامانه‌ای یکپارچه میان دستگاه‌های مختلف است افزود: این سامانه هم اکنون فعال است و با تکمیل آن و ارتباط وزارتخانه‌های مختلف از طریق این سامانه، امکان تخلف به کمترین حد خود می‌رسد و دست دلالان نیز از چرخه تولید تا مصرف حذف می‌شود.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر صنعت به قم

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار