کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اجرای سالانه ۴۶ شناسه برنامه در اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد.

بیات کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  با اشاره به این که هر ساله در اوقاف و امور خیریه استان زنجان ۴۶ برنامه و طرح اجرا می‌شود گفت: ۷ مورد از این آمار گفته شده به افزایش بهره‌مندان از نیات واقفین اختصاص یافته است.

وی افزود: جهت دهی خیرین برای ایجاد وقف‌های جدید و متناسب با نیاز‌های روز جامعه نیز از دیگر این طرح‌ها است.

به گفته بیات وقف‌های جمعی و گروهی در قالب وقف مشارکتی نیز یکی از کار‌های اولویت دار این سازمان است.

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان این که طرح افزایش زائرین بقاع متبرکه استان در قالب ۷ شناسه برنامه در این شهر درحال اجرا است.

وی افزود: آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، نشاط معنوی، ولایت علوی، بصیرت عاشورایی، ضیافت الهی از جمله برنامه‌هایی هستند که همه ساله در فواصل زمانی مناسب در راستای افزایش زائرین بقاع متبرکه در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیات با اشاره به این که حدود ۶۰ درصد نیت واقفین خیر اندیش زنجانی در مورد بصیرت عاشورایی است گفت: فعال سازی مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه دیگر شناسه برنامه‌ای است که در تلاش هستیم تا در استان و شهرستان زنجان همانند سایر طرح‌های سازمان اوقاف و امورخیریه استان به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام /ک


حدود ۶۰ درصد نیت واقفین خیر اندیش زنجانی در مورد بصیرت عاشورایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.