کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اجرای طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در این شهر خبر داد.

بیات کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به اجرای طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در طی امسال خبر داد و گفت: سنّت حسنه وقف، یک پدیده دیرپای بشری است که ریشه در عقل، منطق و طبیعت انسان دارد.

به گفته این مقام مسئول در طی سال جاری دو نفر از زنجانی‌ها به وسیله همین وقف به پابوس امام رضا ( ع ) عازم شدند که هزینه سفر این دو زائر به صورت کامل از محل این وقف پرداخت شد.

وی با بیان این که مرحومه نرجس خاتون خیر نیک اندیشی که از اهالی روستای آلومالو بخش زنجان رود این وقف را کرده است افزود: این خیر ۶ دانگ این روستا را برای تعزیه داری امام حسین ( ع ) و کمک به فقرا و همچنین زائرین وقف کرده است که طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی نیز در راستای این وقف انجام می‌شود.

به گفته کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان این که وقف، هدیه‌ای بی منت برای خلق و رحمتی بی پایان برای واقف است گفت:پس از شناسایی افراد نیازمند و زائر اولی، هزینه سفر این افراد به مشهد مقدس پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /ک


وقف، هدیه‌ای بی منت برای خلق و رحمتی بی پایان برای واقف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.