در مراسم بزرگداشت روز شهید در محلات از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محلاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم بزرگداشت روز شهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در شهرستان برگزار و در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات در این مراسم با اشاره به روز بزرگداشت مقام شهدا گفت: شهید و شهادت یکی از مقدس‌ترین واژه هاست و به فرموده پیامبر گرامی اسلام شهید اولین کسی است که وارد بهشت میشود و آرزوی بازگشت به دنیا را دارد چرا که به لذت شهادت در راه خدا دست یافته است.

امام جمعه شهرستان محلات افزود: شهدا حماسه‌ای جاودانه در تاریخ این کشور رقم زدند و به همین جهت یاد و خاطره آن‌ها در اذهان ملت ایران همیشگی جاودانه خواهد ماند.

قمری فرماندار شهرستان محلات هم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدا نماد ایثار در تمام دوران‌ها بوده و پاسداری از ارزش‌ها و اهداف شهدای گرانقدر یک وظیفه بسیار مهم است که بر دوش ملت ایران و مسئولان نظام نهاده شده است و همه ما باید تا آخرین نفس ادامه دهنده راه شهدا و خادم خانواده‌های شهدا باشیم.

انتهای پیام / ج

مراسم بزرگداشت روز شهید در محلات

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.