امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

یادواره شهدا موجب می‌شود نسل بعد بداند انقلاب چگونه تبدیل به درخت تنومند شدهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه دریادواره پنج شهید روستای فرج آباد گفت: یکی از برنامه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می‌شود برگزاری یادواره شهدا است که نسل‌های بعدی ما متوجه بشوند که این نظام و انقلاب چگونه تبدیل به یک درخت تنومند شده و آن درخت توسط خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای و مدافعین حرم آبیاری شده است.

حجت السلام ابراهیمی با اشاره به اینکه ایمان، اتحاد و ولایت مداری رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس بود و حفظ نظام و ولایت فقیه وصیت شهدا است، افزود: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با افکار کورکورانه خود فکر می‌کردند انقلاب به ۴۰ سالگی نخواهد رسید، اضافه کرد: مردم در هر شرایطی از پشتیبانی ولایت‌فقیه و نظام دست برنداشتند و اجازه دخالت دشمنان به مسائل کشور را ندادند و مثل هرسال در ۲۲ بهمن امسال هم ثابت کردند که تا پای جان از نظام و رهبری حمایت خوا هند کرد.

امام جمعه شهرستان زرندیه ادامه داد: شهدا بر سر آرمان‌های انقلاب ایستادند و امروز وظیفه همه ما حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه این عزیزان است.

اولین یادواره پنج شهید روستای فرج آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مسجد امام محمد باقر (ع) این روستا برگزار و دراین مراسم با اهدای لوح سپاس از ۵ خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/ ج

یادواره پنج شهید روستای فرج آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار