مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ نفردر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کردند و ثبت نام همچنان از علاقمندان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

تاکنون حدود۱۰۰ نفر در آزمون مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تبت نام کردندحجت الاسلام علی جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان این مطلب گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در اردیبهشت،  مرحله استانی در تیر ماه و شهریور و مهر ماه سال آینده مرحله کشوری  برگزار خواهد شد.

وی  یادآور شد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن ، عترت و اذان  برگزار می‌شود.
 
این مقام مسئول تصریح کرد:علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق آدرس http://quraniran.ir/Competitions/register.aspx مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

انتهای پیام/ن
 


ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.