مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:در آستانه نوروز طرح دست‌های مهربانی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف کشور و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار خواهد شد.

دست های که مهربانی می بخشند/۱۰۰۰ نیازمند از عواید موقوفات شهر قیدار بهره مند می شوندحجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ،به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:  اوقاف  و امور خیریه زنجان با اجرای طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار خدمات لازم را به اقشار نیازمند ارائه می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی همه ساله در آستانه نوروز در استان برگزار می‌شود ادامه داد: امسال نیز طبق سنوات گذشته این طرح روز شنبه ۲۶ اسفند با حضور معممی مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف کشور و مسئولان استانی در سالن سهروردی شهر قیدار برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جنتی گفت: همزمان با اجرای این طرح از محل عواید موقوفه شهر قیدار در مجموع مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کارت‌های هدیه ۲۵۰ هزار تومانی به هزار نیازمند اهداء خواهد شد.

وی اضافه کرد: استان زنجان بیش از دو هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان زنجان وجود دارد که شهر قیدار دارای بیشترین موقوفه از نظر ارزش ریالی است که بیشتر مردم این شهر به نحوی از عواید موقوفه بهره مند می‌شوند.


انتهای پیام/ن


اجرای طرح مهربانی در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.