استاندار خراسان جنوبی گفت:طرح های پژوهشی باید مستقيماً در توسعه اقتصاد و اشتغال استان نقش آفرين باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گفت: کميته های ذيل اين کارگروه بايد فعال شده و نهايتاً تا پايان ارديبهشت سال آينده طرح های پژوهشی دستگاه ها را بررسی و آنها را ابلاغ کنند.

وی با بيان اينکه نيازهای پژوهشی استان بايد از سوی اين کارگروه احصاء و بر اساس راههای توسعه استان اولويت بندی شوند، افزود: اقتصاد به عنوان نياز اول استان در كنار مباحث اشتغال، فرهنگ و موضوعات اجتماعی بايد اولويت بندی شده و بر اساس آنها طرح های مدنظر بررسی و زمينه های اجرا فراهم شود.

معتمدیان با اشاره به اعتبارات کم حوزه پژوهشی به دلیل ضعيف بودن پايه اعتباری استان گفت: بايد با اولويت بندی نيازهای پژوهشی استان، از اعتبارات موجود به بهترين نحو ممکن استفاده شود تا بتوان در زمينه رونق اقتصادی و ايجاد اشتغال اقدامات لازم را به انجام رساند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از پژوهشگران بومی استان افزود: طرح هایی که در اين کارگروه و كميته های زيرمجموعه به تصويب می رسد بايد مستقيماً در توسعه اقتصادی و ايجاد اشتغال در استان ايفای نقش کند.

انتهای پیام/غ

رونق اقتصادی با اولويت بندی نيازهای پژوهشی استان

برچسب ها: استاندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار