نخستین جشنواره‌های «تئاتر خیابانی ملی ایثار» و «آوا‌ها و نغمات ایرانی و اسلامی» نیمه دوم سال آینده در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: این جشنواره‌ها با همکاری دو دستگاه برگزار می‌شود و پس از جمع بندی نهایی در ارتباط با هزینه و چگونگی این جشنواره‌ها نامه‌ای به استانداری ارسال شود.

فاطمه کرمپور ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی مسئولان است که باید با اجرای برنامه‌هایی در این زمینه به ویژه نسل جوان را در گام دوم انقلاب اسلامی به این مهم آشنا سازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت: ایثار و شهادت تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نمی‌شود و اکنون نیز جوانان زیادی با الگو قرار دادن شهداء و جانبازان دفاع مقدس این راه را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اینکه دو هزار و ۶۵ شهید در استان بوشهر وجود دارد، افزود: این استان در اجرای برنامه‌های ایثار و شهادت از استان‌های برتر در کشور است.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همواره از همه آثار در بخش‌های هنری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید شده، حمایت کرده است.

انتهای پیام/ک

جشنواره‌های تئاتر خیابانی ملی ایثار و آوا‌ها و نغمات ایرانی و اسلامی در بوشهر برگزار می‎شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.