مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: با وجود اینکه امسال تیم ما در کورس قهرمانی است، اما انتظار قهرمانی از تیم نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر بازیکنان ما نیم فصل دوم را خوب شروع کردند و نتایج خوبی گرفتیم. با وجود اینکه امسال تیم ما در کورس قهرمانی است اما انتظار قهرمانی از تیم نداریم و به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم. به هر حال تیم کهکشانی ما را سال آینده خواهید دید.  

او ادامه داد: وضعیت تیم تراکتورسازی عالی است و امیدوارم بازیکنان بتوانند در ادامه بازی ها خوب کار کنند و امتیازات خوبی بدست آورند.

زنوزی درباره اینکه قرار است با همکاری شهرداری تبریز استادیوم اختصاصی برای تراکتورسازی درست کند، گفت: بله شهرداری تبریز در زمینه واگذاری زمین با ما همکاری می کند و آنها  قرار است در ۲، ۳ ماه آینده مجوزهای واگذاری زمین را بررسی کنند و نتیجه را اعلام کنند. امیدوارم بتوانیم برای هواداران خود اقدام خوبی را انجام بدهیم.

مالک تراکتورسازی درباره اینکه برنامه ای برای ساخت ورزشگاه  ۱۰۰هزار نفری دارد، بیان کرد: سعی می کنیم استادیوم ایده آلی را برای هواداران درست کنیم. ما قصد داریم که یک استادیوم مدرن و با همه امکانات رفاهی برای طرفداران خود بسازیم. ورزشگاه ما از نظر گنجایش باید طوری باشد که هواداران راضی باشند و از نظر مدرن بودن باید در سطح جهانی باشد.

هواداران ما در ۹۰ درصد پیروزی های ما تاثیر داشتند 

او درباره ناراحتی هواداران تراکتورسازی به علت تغییر زمان بازی این تیم برابر پدیده و آیا از این بازی استقبال خوبی می شود، گفت: من از هواداران تیم خود خواهش می کنم که با توجه به اینکه بازی با تیم پدیده یکی از حساس ترین دیدارهای ما در این فصل است به استادیوم بیایند و تیم خود را کمک کنند. به هر حال هواداران ما در ۹۰  درصد پیروزی های ما تاثیر داشتند و خیلی کمک کردند و روحیه خوبی به بازیکنان می دهند. انشاالله هواداران ما در بازی با پدیده هم استادیوم پر می کنند و تیم از حضور هواداران انگیزه لازم را می گیرد. همچنین امیدوارم طرفداران ما  رکورد جدیدی در تعداد تماشاگر ثبت کنند.

مالک باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: از همه هواداران تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم و انتظار دارم به تیم محبوب خود در آخرین بازی قبل از سال جدید کمک کنند.


بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار