لیگ برتر فوتبال کشورمان پنجشنبه ۲۳ اسفند با انجام ۲ دیدار وارد هفته بیست و دوم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال کشورمان پنجشنبه ۲۳ اسفند با انجام ۲ بازی وارد هفته‌ی بیست و دوم می‌شود که جدال تراکتورسازی و پدیده شهر خوردرو از حساسیت بالایی برخوردار است.

در ادامه به بررسی بازی‌های این هفته می‌پردازیم:

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

تراکتورسازی تبریز - پدیده شهر خودرو (ساعت ۱۶:۰۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی که در ۲ هفته اخیر توانسته دیدار‌های خود را با برد پشت سر بگذارد به دنبال سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر هستند. از سوی دیگر تیم پدیده شهر خودرو برای جا نماندن از کورس قهرمانی به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان - سایپا (ساعت ۱۶:۰۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

شاگردان علیرضا مرزبان در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که اوضاع خوبی در جدول ندارند به دنبال برد هستند تا از منطقه سقوط نجات پیدا کنند. این تیم هفته گذشته در مقابل استقلال تهران نتیجه را واگذار کرد و در هفته نوزدهم هم در مقابل نساجی مازندران به تساوی دست یافت.

شاگردان علی دایی در تیم سایپا هم که در چند وقت اخیر با مشکلات متعددی از جمله مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده بودند به دنبال برد در این بازی هستند تا در مقابل این تیم در لیگ برتر دبل کرده باشند و از رقبای خود در جدول عقب نمانند.

تیم سایپا با ۲۳ امتیاز در رده نهم و تیم نفت مسجد سلیمان با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته اند.

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

پارس جنوبی جم - ماشین سازی تبریز (ساعت ۱۷:۴۵)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال پارس جنوبی جم  که رقابت پایاپایی با تیم فوتبال فولاد خوزستان دارد، در صدد است تا با برد در این بازی فاصله خود را با مدعیان قهرمانی کمتر کنند. از آن طرف شاگردان مهاجری در تیم ماشین سازی تبریز پس از شکست در دربی تبریز مقابل تیم تراکتورسازی نمی خواهند در این دیدار هم امتیاز از دست دهند و به امید کسب سه امتیاز پا به زمین بازی می گذارند.

ماشین سازان اگر در این دیدار پیروز شوند همانند تیم پارس جنوبی ۲۵ امتیازی خواهند شد و می‌توانند چند رده در جدول صعود کنند.

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان (ساعت ۱۷:۵۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال فولاد خوزستان که با آمدن افشین قطبی نتایج بسیار خوبی را در لیگ کسب کرده بود، در سه دیدار گذشته خود نتوانسته امتیازی کسب کند و بازنده از زمین خارج شده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم برای اینکه بتواند به صدر جدول برسد محکوم به برد در این دیدار است. این بازی در ورزشگاه شهدای خوزستان برگزار خواهد شد و این استادیوم در این بازی رسما افتتاح می شود.

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

سپیدرود رشت - پرسپولیس (ساعت ۱۶:۳۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست در مقابل السد قطر در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال برد در مقابل سرخپوشان رشتی است تا در لیگ برتر همچنان جزء مدعیان اصلی قهرمانی باشد. تیم فوتبال سپیدرود هم که در این فصل تغییر و تحولات زیادی داشته به دنبال برد در این بازی است تا شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهد.

این دیدار نخستین حضور نادر دست نشان روی نیمکت سپیدرود در ورزشگاه خانگی این تیم است.

استقلال تهران - نساجی مازندران (ساعت ۱۹:۰۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال استقلال تهران در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و خرید های خارجی این تیم توانسته اند با عملکرد خود هم رضایت هواداران و هم رضایت وینفرد شفر را جلب نمایند. آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم العین امارات متوقف شدند به دنبال کسب سه امتیاز خانگی در این دیدار هستند.

شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی مازندران پس از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس در هفته گذشته به نمایش گذاشتند به دنبال کسب امتیاز مقابل دیگر تیم پایتخت آن هم در ورزشگاه آزادی هستند.

تیم استقلال با ۴۰ امتیاز در رده سوم و تیم نساجی با ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته اند.

یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

ذوب آهن اصفهان - استقلال خوزستان (ساعت ۱۶:۳۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

علی منصور و شاگردانش که در این هفته از رقابت های مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها تیم ایرانی برنده بودند در لیگ برتر به دنبال کسب دومین برد متوالی خود هستند تا به اوضاع خود در جدول سرو سامان دهند. این تیم هفته گذشته توانسته بود فولاد خوزستان را شکست دهد و حالا به دنبال شکست دومین نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال است.

تیم استقلال خوزستان هم که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند، نمی خواهد در این دیدار به راحتی امتیاز از دست بدهد و با تمام قدرت در مقابل این تیم اصفهانی بازی خواهد کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم و تیم استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

پیکان - صنعت نفت آبادان (ساعت ۱۶:۳۰)

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

تیم فوتبال پیکان تهران در آخرین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. پیکانی ها با سه امتیاز بیشتر نسبت به زرد پوشان آبادانی در رده دهم قرار گرفته اند و اگر شاگردان پائولو سرجیو بتوانند در این دیدار خارج از خانه دست پر زمین بازی را ترک کنند می توانند هم امتیاز با تیم پیکان باشند و به رده های بالاتر صعود کنند.

تیم پیکان هم با برد  در این بازی و لغزش سایر تیم ها می تواند تا رده‌ی ششم جدول بالا  بیایند.


بیشتر بخوانید:

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است/ اگر قدرتش را دارد حکم جلب مرا بگیرد

بیانیه سازمان لیگ علیه فردوسی پور


انتهای پیام/

دیدار های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار