سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نگرانی دوری بازیکنانم از اردو و هماهنگی آن‌ها نیستم فقط از آسیب دیدن آن‌ها به من استرس وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران در غیاب بسیاری از بازیکنان این تیم اظهار داشت: برای همکاری مناسب با باشگاه‌ها دنبال رضایت ۲ طرف بودیم، اما سایپا تا حدی از توافق‌ها فاصله گرفت. تراکتورسازی و پدیده هم از این موقعیت سوء استفاده کردند. برای ما خوب است بازیکنانی که در اختیار باشگاه‌ها هستند دست کم بازی کنند و مورد استفاده قرار بگیرند.

کرانچار: نگرانی هماهنگی تیمم نیستم اما از آسیب دیدگی بازیکنان نگران می شوم/ بازی با سوریه برای  ما کافی است

او ادامه داد: پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک تنها قرار است یک بازی دوستانه با تیم ملی امید سوریه در تاریخ ۲۶ اسفند برگزار کنیم. نگران این موضوع نیستم چرا که بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم امید هستند خیلی خوب تمرین می‌کنند و با آن‌ها برنامه هایمان را اجرا می‌کنیم. با توجه به موقعیتمان با آمادگی کامل به استقبال بازی‌های مقدماتی المپیک می‌رویم.

کرانچار تصریح کرد: از جمعه هفته جاری (۲۴ اسفند) تمام ۳۰ بازیکن دعوت شده باید در محل اردوی تیم امید حاضر باشند. البته مشکل ما آسیب دیدگی یونس دلفی است و تلاش می‌کنیم او را به تهران بیاوریم تا درمانش را در اینجا پیگیری کند. امیدواریم برای دست کم یک بازی مان یونس را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره وضعیت اللهیار صیادمنش گفت: متاسفانه او دچار مصدومیت سنگینی شد و آماده شدن او برای مسابقات جای سوال دارد. به اللهیار اجازه دادیم در باشگاه استقلال بماند و با کادرپزشکی توانمندی که این باشگاه دارد روند درمان را پیگیری کند. همچنان در‌ها را برای صیادمنش باز نگه می‌داریم تا شاید بتوانیم از او استفاده کنیم. سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند و به صورت تقریبی تمام چیز‌هایی که نیاز داریم فراهم شده است.

او افزود: طبیعی است در شرایط فعلی زمین تمرینی مان چندان نمی‌تواند ایده آل باشد، اما کارگران مرکز ملی فوتبال برای اینکه کیفیت زمین بهتر شود هر روز تلاش می‌کنند. از ۲۶ اسفند هم به ما اجازه دادند در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال تمرین کنیم. با کمیته ملی المپیک، مهدی تاج و مسئول سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران (محمدرضا ساکت) هم صحبت کرده ایم و احتمال برگزاری بازی هایمان در ورزشگاه آزادی وجود دارد.

کرانچار ادامه داد: زمین ورزشگاه دستگردی هم در حال مرمت است و تاکنون هم وضعیتش بسیار بهتر شده است. در این شرایط شانس ما برای ارائه نمایش خوب و کسب نتایج مناسب بهتر می‌شود.

کرانچار درباره اینکه آیا تغییرات متوالی در فهرست بازیکنان تیم هماهنگی آن‌ها را از بین نمی‌برد، گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم چرا که محمد سلطانی مهر، امید دره، امیرحسین حسین زاده و ابوالفضل جلالی که بازیکنان سایپا هستند در تمام دیدار‌های دوستانه ما شرکت کرده اند. بازیکنان پدیده هم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ما بودند. بحث تیم بودن با غیبت بازیکنان در تمرین دچار اخلال نمی‌شود و با اضافه شدن آن‌ها به تمریناتمان در یک هفته پایانی مرحله آماده سازی تیم امید با شیوه بازی تیم تطابق پیدا می‌کنند. از این موضوع نگرانی ندارم و تنها نگران آسیب دیدگی بازیکنان هستم.

سرمربی تیم ملی امید درباره لغو شدن بازی‌های تدارکاتی با ویتنام و اردن بیان کرد: به اندازه کافی بازی دوستانه انجام داده ایم و اگر بازی با سوریه قطعی شود برای آمادگی تیممان کافی است. کیفیت تیم امید در سطح خوبی است و توانستیم هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان و جانشین‌ها ایجاد کنیم. تنها انتظار داریم بازیکنان آنچه از آن‌ها می‌خواهیم با تمام توان انجام بدهند و از لحاظ تاکتیکی سازماندهی داشته باشند.

او افزود: از این موضوع که به عنوان میزبان مسئولیت زیادی برای صعود به عنوان تیم اول گروه داریم اطلاع داریم و خودمان را برای بازی با عراق، ترکمنستان و یمن به بهترین شکل آماده می‌کنیم و حتی می‌توانیم با تیم‌های بهتری از عراق هم بازی کنیم.

کرانچار: نگرانی هماهنگی تیمم نیستم اما از آسیب دیدگی بازیکنان نگران می شوم/ بازی با سوریه برای  ما کافی است

کرانچار تصریح کرد: امیدواریم هواداران برای حمایت از تیم امید به ورزشگاه بیایند. چون بحث ملی است امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که بتوانیم در ورزشگاه آزادی به میدان برویم. امیدوارم هواداران برای حمایت از قشر جوان به ورزشگاه بیایند و تیم امید را در این راه سخت همراهی کنند.


بیشتر بخوانید

دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید با ویتنام و اردن لغو شد

خواسته ما تعطیلی لیگ است/ اردوی تیم ملی امید با حضور تمامی نفرات انجام می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار