مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه گذشته ۱۹۶ پرونده تخلف شکار و صید در استان تشکیل و ۲۴۵ متخلف هم دستگیر شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریبا رضایی گفت: در این مدت یک هزار و ۸۳۰ مورد شکار و صید پرندگان، آبزیان و پستانداران توسط یگان حفاظت محیط زیست کشف شده است.

وی تعداد ادوات کشف شده از متخلفین شکار و صید در این مدت را ۸۱۴ مورد اعلام کرد و افزود: ۱۹۶ پرونده تخلف شکار و صید در استان تشکیل و ۲۴۵ متخلف هم دستگیر شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان  بیان کرد: خرید و تامین تجهیزات انفرادی همچون جلیقه ضد گلوله، شوکر، دستبند، کیسه خواب، چراغ قوه، جلیقه حمل تجهیزات، پیراهن عملیاتی، کفش، دستکش و کاپشن ضد حریق برای پرسنل یگان از دیگر اقدامات انجام شده در یگان حفاظت استان در سال جاری است.

وی یادآور شد: تجهیزاتی مانند تلویزیون، لباسشویی، فرش، صندلی و دیگر لوازم ضروری برای تکمیل و تجهیز ساختمان محیط بانی‌های سطح مناطق استان هم در این مدت تامین شده است.

رضایی گفت: دوره آموزشی اسلحه شناسی و تیر اندازی و دفاع شخصی هم از دیگر فعالیت‌های انجام شده یگان حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۷ است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان تاکید کرد: اکنون ۱۰۵ نفر نیرو برای حفاظت از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان کردستان در قالب یگان حفاظت مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.