بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران گفت: موقعیت گل‌های زیادی داشتیم و موقعیتی خاصی به حریف ندادیم.

چشمی: بد شانس بودیم که پیروز نشدیم/  فاصله بازی‌ها بسیار کم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال العین امارات اظهار کرد: موقعیت گل‌های زیادی داشتیم و  موقعیت خاصی به حریف ندادیم، بد شانس بودیم که پیروز  از زمین بازی خارج نشدیم.

او در مورد گل دوم استقلال که آفساید اعلام شد گفت: صحنه آفساید را ندیدم، اما شنیدم که آفساید نبوده است. سه امتیاز بازی برایمان مهم بود و با سه امتیاز شرایطمان در جدول بهتر می شد.

چشمی در مورد فشردگی بازی ها بیان کرد: فاصله بازی‌ها بسیار کم است و برنامه ریزی‌ها از قبل انجام شده است، اما واقعا شرایط برای هر سه نماینده آسیایی سخت است اگر کمک شود هر سه تیم می‌توانند در آسیا بهترین باشند.

او در مورد اینکه آیا می توانند از گروه خود صعود کنند یا خیر گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا صعود کنیم. الهلال هم تیم خوبی است، اما ما هم تلاشمان را می کنیم و امیدوارم در بازی بعدی برای هواداران جبران کنیم.


بیشتر بخوانید:

 استقلال ایران ۱ - العین امارات ۱ / فرار اماراتی ها از شکست در ورزشگاه آزادی

السد قطر ۱ - پرسپولیس ایران صفر / داور تسلیم قطری ها شد برانکو یک امتیاز از دست داد

تاج: ناظمی در مورد گزینه‌های تیم ملی شوخی کرده است/ برخی از گزینه‌های ناظمی فوت کردند/ شاید هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی شود


انتهای پیام/ 

صحبت های چشمی بعد از تساوی مقابل العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار