مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم روزی حسرت گلی که مردود اعلام شد را نخوریم، چون العین در چنگ ما اسیر بود.

طاهری: امیدوارم روزی حسرت گلی که مردود اعلام شد را نخوریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن طاهری مربی تیم استقلال ایران بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال العین امارات اظهار کرد: دیدار خیلی خوبی بود و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. امیدوارم روزی حسرت گلی که مردود اعلام شد را نخوریم، چون العین در چنگ ما اسیر بود و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

او در مورد موقعیت های گلی که داشتند ادامه داد: در چهار دقیقه وقت اضافی ۲ موقعیت گل داشتیم و به نظرم در کل تیم خوب بازی کرد اما قسمت نبود که پیروز از زمین خارج شویم.

طاهری در مورد داوری این دیدار گفت: داور خوب بود، اما در صحنه آفساید فکر می‌کنم کمک داور اشتباه کرد.

او در مورد فشردگی بازی های تیم استقلال و خستگی بازیکنان تیم بیان کرد: وقتی تیمی ۴چهار روز یک بار بازی می‌کند معلوم است که خسته می‌شود.

مربی تیم استقلال در مورد وضعیت غفوری و اسماعیلی گفت: وریا غفوری از ناحیه کشاله ران کمی مشکل دارد و وضعیت اسماعیلی فردا معلوم می‌شود.

طاهری در مورد اینکه استقلال چه قدر شانس دارد تا از گروه خود صعود کند، تصریح کرد: کم شانس نیستیم در گروه خودمان و همه تیم‌ها شانس دارند و تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

 استقلال ایران ۱ - العین امارات ۱ / فرار اماراتی ها از شکست در ورزشگاه آزادی

السد قطر ۱ - پرسپولیس ایران صفر / داور تسلیم قطری ها شد برانکو یک امتیاز از دست داد

تاج: ناظمی در مورد گزینه‌های تیم ملی شوخی کرده است/ برخی از گزینه‌های ناظمی فوت کردند/ شاید هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی شود


انتهای پیام/ 

صحبت های طاهری بعد از تساوی مقابل العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار