سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: بازی مهمی برای ما بود و حتی گرفتن یک امتیاز نیز برای ما مهم است.

گاریدو: گرفتن یک امتیاز هم برای ما قابل قبول بود/ نمی‌توانم پیش بینی کنم کدام تیم از گروه ما بالا می‌رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم العین امارات در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل استقلال ایران گفت: بازی مهمی برای ما بود و حتی گرفتن یک امتیاز برای ما قابل قبول بود چرا که بازی در چنین جوی که در ورزشگاه حاکم بود خیلی سخت است.

او ادامه داد: در نیمه اول بازی متعادل بود و استقلال توانست گل بزند، اما مهم این بود که گل دوم را دریافت نکردیم و روحیه‌ی خود را به خوبی نگه داشتیم و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

گاریدو بیان کرد: برای ما بازسازی تیم و بالا بردن روحیه مهم است و کسب یک امتیاز برای ما بسیار مهم محسوب می شد.

او افزود: هر بازی ۲ نیمه دارد و در نظر داشتیم استقلال را در نیمه دوم پرس کنیم، اما اجازه ندادند و گل اول را دریافت کردیم، اما روحیه خود را حفظ کردیم و به گل تساوی دست پیدا کردیم.

سرمربی العین در پایان تصریح کرد: مهم این بود که در دیدار امروز خوب جنگیدیم. نمی‌توانم پیش بینی کنم کدام تیم از گروه ما بالا می‌رود و فال گیر هم نیستم. وقتی تلاش می‌کنید موفقیت می‌آید و حق ما کسب امتیاز بود و روحیه بالای بازیکنانم به ما این شانس را داد تا بازی را مساوی کنیم.


بیشتر بخوانید:

 احمدی‌نژاد تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های استقلال - العین

درگیری محافظان احمدی نژاد با یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی

بهترین بازیکن دیدار استقلال و العین مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های گاریدو بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار