رئیس اداره اجرایی زکات آذربایجان غربی گفت:امسال میزان زکات جمع آوری شده در استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد یافته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس اداره اجرایی زکات آذربایجان غربی در جلسه ستاد زکات شهرستان چالدران که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان در استان زکات جمع آوری شده است.
 
نوری با بیان اینکه از این میزان زکات جمع آوری شده ۹۱ درصد آن ما بین نیازمندان و مابقی نیزدر جهت انجام پروژه‌های عمرانی عام المنعه در روستا‌ها هزینه شده است افزود در حال حاضر ۳ هزار ۳۹۱ نفر به عنوان عاملین زکات و ۲۱۲ نفر در قالب روحانی به عنوان مبلغ زکات در ترویج فرهنگ زکات در استان فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند.
 
رضایی دبیر زکات و مدیر کمیته امداد امام (ره) چالدران نیز در این جلسه سهم زکات جمع آوری شده شهرستان چالدران را در سالجاری بیش از یک  میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در ۳۵ روستای این شهرستان شورای زکات تشکیل شده است.
 
حجت الاسلام آقایی امام جمعه چالدران نیز در این جلسه با اعلام اینکه زکات حکم الهی است و فرهنگ سازی در خصوص پرداخت زکات یک وظیفه همگانی است افزود. باید همه مردم در هر جایگاهی که هستند برای احیاء آن تلاش نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت زکات در چالدران افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.