مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر (ع) از خلاقیت دانش‌آموزان خبرداد و گفت: در این جشنواره و نمایشگاه پررنگ بوده و در مجموع بیش از ۱۵۰ اثر از دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شده است.

شرکت ۱۵۰  دانش آموز رفسنجانی در جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید خالقی، مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر (ع) درمراسم افتتاح نمایشگاه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در رفسنجان گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه متوسطه اول با محور بازارچه و کارآفرینی برگزار شده و از ۸۰ مدرسه متوسطه اول حدود ۵۲ مدرسه هرکدام به نوعی یک اثر یا بیشتر ارائه کردند.

مدیر پژوهش‌سرای امام محمدباقر (ع) رفسنجان تصریح کرد: درمسابقات آزمایشگاهی و زبان انگلیسی دو نفر به مرحله استانی راه یافتند و برای بقیه رشته‌ها اردیبهشت‌ماه ۹۸ با دعوت از تیم داوری آثار منتخب به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰ محور در کل کشور به مرحله کشوری راه یافته بود که ۳۶ محور برگزیده شد، عنوان کرد: دو اثر از رفسنجان بود که جای بسی افتخار است.

وی از خلاقیت دانش‌آموزان در زمینه میناکاری روی ورق خبر دادو گفت: تمام مراحل آن از مواد اولیه تا تولید در رفسنجان انجام می‌شود.


انتهای پیام/ح

دانش آموزان رفسنجانی درجشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار