رئیس اداره حفاظت محیط زیست گفت: مراکز مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سبک در این شهرستان مورد ارزیابی کیفی قرار می‌گیرند.

مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در ایرانشهر ارزیابی می‌شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد انور هاشم زهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اظهار داشت: با توجه به وجود گاز در ایرانشهر و همچنین خودرو‌های گاز سوز مرکز معاینه فنی این شهرستان اقدام به ساخت مرکز معاینه فنی خودرو‌های گاز سوز کرده است.

وی هدف از ارزیابی تخصصی مراکز معاینه فنی را ارتقای سطح کیفی خدمات این مراکز و آگاهی از رعایت صحیح استاندارد‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر بررسی نحوه پذیرش و ترخیص خودروها، مدیریت نیروی انسانی، تجهیزات مرکز، مشخصات فیزیکی و محیطی مرکز، پارکینگ، فضای انتظار مشتریان، امکانات رفاهی، ایمنی و ... را از جمله مواردی عنوان کرد که در ارزیابی مراکز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: کنترل ایمنی رفت و آمد، سلامت محیط زیست، جلوگیری از آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله اهداف معاینه فنی خورو‌ها بوده که با توجه به نقش کلیدی این مراکز در کنترل میزان آلودگی ناشی از گاز‌های خروجی از اگزوز خودرو‌ها توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست به صورت منظم و دوره‌ای مورد بازدید کارشناسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/گ

ارزیابی مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار