رئیس پلیس راهور استان سیستان وبلوچستان از تمهیدات ویژه ترافیکی همزمان با حماسه با شکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی نامدرست رئیس پلیس راهور استان سیستان وبلوچستان گفت: در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم انقلابی و شهید پرور زاهدان بار دیگر حماسه‌ای با شکوه خلق می‌کنند تا عظمت و عزت و اقتدار نظام اسلامی و وحدت و انسجام خود را در پای بندی به آرمان‌های این انقلاب و پاسداری از حریم ولایت اعلام کنند.

وی افزود: در روز بیست و دوم بهمن ماه از ساعت ۹ صبح راهپیمایی امت حزب ا... در شهر زاهدان از میدان آزادی تا میدان کارگر راهپیمایی می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا پارک وسایل نقلیه از ساعت ۳ بامداد روز بیست و دوم بهمن ماه تا پایان مراسم در طول مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود.

سرهنگ نامدرست گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه از تردد وسایل نقلیه در مسیر‌های ذیل جلوگیری به عمل خواهد آمد:

-بلوار شهید مطهری از تقاطع لشگر به سمت میدان آزادی

–میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران

–تقاطع مطهری و پاسداران به سمت میدان آزادی

–میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی

–میدان شهداء به سمت میدان آزادی

–تقاطع مصطفی و طالقانی به سمت خیابان آزادی

–تقاطع سعدی طالقانی به سمت خیابان آزادی

–تقاطع رود طالقانی به سمت خیابان آزادی

–خیابان امام تقاطع کفعمی به سمت خیابان آزادی

–میدان کارگر به سمت خیابان آزادی و کلیه فرعی‌های منشعب به خیابان آزادی

وی در پایان تصریح کرد: کارکنان پلیس راهور ضمن ارائه خدمات و اجرای تمهیدات ترافیکی و برقراری نظم و امنیت، دوشادوش مردم عزیز و همیشه در صحنه در حماسه بزرگ راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و از شهروندان عزیز انتظار داریم همچون گذشته با خادمان خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان اعلام شد

برچسب ها: 22 بهمن ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار