مسئوول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: مردم در 22 بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی یک حقیقت بی‌بدیل و معنادار است و مسؤولان باید این حضور را قدر بدانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌محمد نائینی مسئوول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ، عصر امروز در نشست تخصصی با محوریت میراث معنوی دفاع مقدس و نقش آن در استمرار انقلاب اسلامی در گرگان با اشاره به حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: امسال 22 بهمن اعجازگونه‌ای داشتیم برخی فکر می‌کردند همه زمینه‌های فروپاشی از درون فراهم شده است.

وی افزود: 183 شهر در 22 بهمن امسال رشد چشمگیری داشت و 176 شهر افزایش نسلی جمعیت را داشتیم و 50 شهر مشابه سال‌های قبل جمعیت مردم را داشتیم و 6 شهر جمعیت کمتر از سال قبل بود.

مسئوول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار داشت: مردم در 22 بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی یک حقیقت بی‌بدیل و معنادار است، مردم عملکرد مسؤولان را از انقلاب اسلامی تبیین کردند و هر چند بار مسؤولیت مسؤولان سنگین شد این حضور را مسؤولان باید قدر بدانند و پاسخگو باشند.

وی افزود: وقتی آسیبی در کشور وجود دارد باید آن را علاج کرد، تهدید منشأ خارجی دارد و ناشی از خصومت و دشمنی است و زمانی می‌تواند به نتیجه برسد که ضعفی در داخل وجود داشته باشد.

نائینی تصریح کرد: دشمن وقتی ببیند بازدارندگی دفاعی نیست برای اقدام نظامی به طمع می‌افتد، وقتی سرمایه‌های اجتماعی که امید و اعتماد و روحیه ملی است در اوج خودش در دفاع مقدس به منصه ظهور و بروز رسیده اما وقتی این روحیه تضعیف شود دشمن نفوذ پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

صحبت های مسؤول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گرگان

 

برچسب ها: 22بهمن ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.