یک مقام مسئول از کاهش ۳۵۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته خبر داد.

عبادالله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است گفت: قیمت طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد.

وی  اظهار کرد: قیمت طلا و سکه از چهارشنبه هفته گذشته تا روز جمعه روند افزایشی داشت.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در خصوص پیش بینی ادامه روند نزولی قیمت‌ها در روز‌های آینده گفت: اگر دلار در بازار تثبیت شود و با قیمت واقعی عرضه شود؛ قیمت طلا نیز با قیمت جهانی باید یکی شود و باید انتظار داشته باشیم قیمت طلا هم کاهشی باشد.

محمدولی در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازار ارز، در بازار طلا و سکه نیز فروشنده‌ها زیاد شده اند بیان کرد: هم اکنون کسانی که در قیمت‌های بالا خرید داشته اند نسبت به فروش طلا و سکه اقدام می‌کنند که بیشتر دچار ضرر و زیان نشوند.


بیشتر بخوانید: نرخ سکه و طلا در ۱۹ اسفند ۹۷/ سکه ارزان شد + جدول 


امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۶۰ هزار تومان فروخته شد. نرخ خرید و فروش انواع مسکوکات در بازار آزاد طلا نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۱۹ هزار و ۵۴۵ تومان رسید و نیز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۸ دلار و ۸۰ سنت معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۱۹ هزار و ۵۴۵ تومان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
بلاخره حباب سکه کی بر طرف میشود مسول گرانفروشیها با کیست ؟
آخرین اخبار