رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار خبر داد.

محمدکشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضع طلا و سکه در بازار گفت: امروز قیمت طلا و سکه کاهش یافت که علت این امر را می‌توان کاهش قیمت ارز در بازار دانست.

وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا تغییری نداشته است اظهار کرد: این امر سبب شده که داد و ستد‌ها در بازار روال عادی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به روز پنج‌شنبه/ حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان رسید 


کشتی آرای از کاهش ۱۵ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: حباب سکه امروز به ۴۳۵ هزار تومان رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه نرخ‌ها زمانی که واقعی‌تر شود ریسک در بازار رخ نمی‌دهد، گفت: ساماندهی در بازار یکی از عواملی است که می‌تواند خلأ‌های موجود در بازار را کاهش دهد.

به گفته کشتی آرای، قیمت طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. این نرخ‌ها نشان می‌دهد بازار نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۱ هزار تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۹۳ دلار و یک سنت معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۱ هزار تومان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار