امروز شنبه ١٨ اسفند ماه اختتامیه اولین دوره مناظرات انگلیسی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

اختتامیه اولین دوره مناظرات انگلیسی دانشگاه امام صادق (ع)به گزرش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره مناظرات انگلیسی امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

در این برنامه علاوه بر دانشجویان، شخصیت‌هایی مانند خالد القدومی نماینده حماس در ایران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، محمدرضا اسلاملو و زینب مهنا سخنرانی کردند.

خالد القدومی نماینده حماس در ایران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم امروز این است که زنان هم بتوانند درباره مسائل روز به زبان‌های متفاوت صحبت کنند که این مسئله امروزه یک چالش برای ماست، زیرا زنان فارس و عرب زیادی نیستند که بتوانند به زبان‌های مختلف دنیا در برنامه‌ها حاضر شده و صحبت کنند.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد که واقعیت وجودی اسرائیل دشمنی با فلسطین است و هیچگاه نمی‌توانند دوست باشند. فلسطینیان باوجود اینکه دنباله رو دین اسلام، به عنوان دین صلح هستند، اما نمی‌توانند با اسرائیل رابطه‌ای دوستانه داشته باشند.

قدومی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما (فلسطینیان) مردمی صلح طلبیم که میخواهیم مانند بسیاری از ملل دیگر در آرامش زندگی کنیم و حقمان را بگیریم.

همچنین در این برنامه زینب مهنام فعال حقوق بشر لبنانی نیز درباره اهمیت دانستن زبان‌های خارجی و دیگر مسائل سخنرانی کرد و دانشجویان هم درباره برخی مسائل سیاسی مناظره انجام دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار