مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادی ۱۰۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان طی یازده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت : از مجموع ۱۰۵ زندانی آزاد شده، شش نفر زندانی دیه، ۷۵ نفر بدهکاری مالی غیرکلاهبرداری، ۱۹ نفر زندانی مهریه و پنج نفر زندانی نفقه بوده اند.

وی با بیان اینکه جمع کل بدهی پرداخت شده برای آزادسازی این تعداد زندانی ۱۰۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده، گفت : حدود ۳۹ میلیارد ریال از این مبلغ را توانستیم از شکات پرونده‌ها گذشت و تخفیف بگیریم.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین حدود ۱۴ میلیارد ریال نیز از بدهی پرداخت شده برای آزادی این زندانیان را از طریق تسهیلات بانکی، سه میلیارد ریال را از منابع ستاد دیه استان، حدود دو میلیارد ریال را از طریق ستاد دیه کشور و بخشی هم از طریق شرکت‌های بیمه ای، پذیرفته شدن اعسار به تقسیط و. تامین کردیم.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از افزایش تعداد پرونده‌های مهریه در استان کرمانشاه همانند دیگر مناطق سطح کشور، اعلام کرد: باتوجه به بالا رفتن قیمت سکه در کشور، تعداد پرونده‌های مهریه افزایش و از سوی دیگر در آزادسازی تعداد زندانیان مهریه کاهش داشته ایم .

 

 

انتهای پیام/د

شش نفر زندانی دیه آزاد شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.