مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه بیش از ۲ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی طی ۹ ماه گذشته در این استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : این اداره کل متعهد به ارائه سه میلیون و سه هزار نفر ساعت آموزش در سال جاری شده که از این میزان طی ۹ ماه گذشته دو میلیون و ۸۷۷ هزار نفر ساعت در قالب ۱۶ هزار و ۳۷۲ نفر دوره آموزش ارائه کرده است.

وی درباره جزئیات کارگاه‌های آموزشی برپا شده نیز گفت : در بحث ارائه آموزش در سکونتگاه‌های غیررسمی طی ۹ ماه ۱۰۶ هزار نفر ساعت درقالب ۵۵۹ نفر دوره آموزش انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: در کارگاه‌های برپا شده در پادگان‌ها ۱۹۶ هزار نفر ساعت، در کارگاه‌های ثابت شهری یک میلیون و ۳۱۰ هزار نفرساعت، کارگاه‌های روستایی۱۹۹ هزار نفر ساعت و در زندان‌ها ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

وی میزان آموزش ارائه شده در کارگاه‌های سیار شهری را ۱۴۴ هزار نفر ساعت، کارگاه صنایع اصناف ۵۷ هزار نفر ساعت، کارگاه‌های صنایع ضمن کار ۵۵ هزار نفر ساعت و کارگاه‌های جوار دانشگاهی را ۸۰ هزار نفر ساعت اعلام کرد.

محمدی از ارائه ۳۸۴ هزار نفر ساعت آموزش در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار خبر داد و بیان کرد: در کمپ‌های اجباری و اختیاری ترک اعتیاد نیز مجمعا ۶۶ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

وی گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه عشایر نیز در سطح استان برپاشده که در مجموع پنج هزار و ۷۷۳ نفر ساعت در قالب ۴۴ نفر دوره آموزش ارائه شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری دو میلیون و ۸۷۷ هزار نفر ساعت دوره آموزشی

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.