نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مسئله برجام ثابت کرده که آمریکا مورد اعتماد نیست و دوران افول آن شروع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان امروز در نماز وحدت بخش جمعه در گرگان گفت: دوران افول آمریکا شروع شده است مانند شوری سابق که برای فروپاشی علائمی داشت.

وی ادامه داد: ترامپ به دنبال مذاکره با کره شمالی است و برای دومین بار هفته قبل مذاکراتی را با این کشور در ویتنام صورت داده است.

آیت الله نور مفیدی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال منافع خود است افزود: ترامپ می‌خواهد با این مذاکرات برگ برنده‌ای در دست داشته باشد تا مسئله مذاکرات و جوی که علیه وی راه افتاده را جبران کند.

وی گفت: از طرفی رهبر کره شمالی متوجه شده که ترامپ به دنبال مذاکره نیست و می‌خواهد دوباره برای دوران ریاست جمهوری رای بیاورد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه آمریکا در دنیا آبرویی ندارد گفت: ترامپ در مسئله برجام قول داد و امضا کرد، اما بد عهدی کرد و زیر بار تعهدش نرفت.

وی گفت: تمام کار‌هایی که ترامپ انجام می‌دهد به این دلیل است مشکلات داخلی پیدا کرده و و اقبال مردم نسبت به وی کم شده است.

آیت الله نور مفیدی همچنین با اشاره به دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس که نقش مهمی را ایفا کردند گفت: این انقلاب ما به سادگی به دست نیامده و شهیدانی، چون حاج ابراهیم همت و مهدی باکری از دست داده است که سرمایه‌های گرانقدری بودند.

وی گفت::شهید باکری در جریان عملیات بدر و شهید همت در جریان عملیات خیبر به شهادت رسیدند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: این انقلاب ما به سختی و با تلاش به دست آمده است و ملت ما هیچ وقت به سردمداران سلطه جو دنیا اجازه نمی‌دهند در امور ما دخالت کنند.

انتهای پیام/م
 
 

صحبت ها ی نماینده ولی فقیه در گلستان در نماز جمعه گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.