امام جمعه خوی گفت:مسئولان بیش از پیش برای مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان توجه به موضوع عدالت و ظلم ستیزی در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: در انقلاب اسلامی گام‌های بلندی در جهت عدالت محوری و ظلم ستیزی انجام شده، ولی معظم له انتظار تلاش بیش از پیش مسئولان ذی ربط خصوصا قوه قضاییه در این موضوع را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که رهبر معظم انقلاب طهارت اقتصادی را شرط مشروعیت مسئولان نظام اسلامی می‌دانند افزود: وظیفه دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از فساد و محرومیت زدایی و ایجاد تحول در مبارزه با فساد بسیار مهم است که معظم له در حکم انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه بدان تاکید کرده اند.

وی با اشاره به حلول ماه رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) گفت: به گفته معصومین ع. انجام اعمال عبادی در این ماه مبارک اجر دوچندانی دارد و بهترین زمان برای بازگشت و توبه به سمت خداوند است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و توجه به تغییرات فردی و اجتماعی در سال جدید گفت: انسان باید همزمان با دگرگونی و تحویل سال، در اعمال خود که در سال گذشته انجام داده نیز توجه کرده و در سال جدید تحول درونی نیز در خود شکل دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به آداب مسافرت در دین مبین اسلام افزود: آغاز سال جدید بهترین زمان برای صله رحم و ایجاد انس و مودت بین خویشاوندان و دوستان است که این موضوع همان سرعت گرفتن به سمت مغفرت الهیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به این که بیش از ۱۳۰ هزار نفر تحت پوشش این بنیاد در استان قرار دارند گفت: ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان توسط بنیاد شهید جمع آوری شده و در سال گذشته نیز دایره المعارف شهدا به چاپ رسید.

آقای فعال افزود: ۱۵۰ هزار برگ از آثار شهدا نیز توسط این بنیاد جمع آوری شده و به صورت الکترونیکی نگه داری می‌شود.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.