با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز به شهرستان خدابنده سفر کرد.
 
برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده
محمدباقر نوبخت هم اکنون در یادواره ۴۵۰ شهید خدابنده حضور یافته است.
 
 
برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده
بازدید از چند طرح مختلف از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان خدابنده خواهد بود.
 
برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده
 
استاندار زنجان در این برنامه گفت: خدمت به مردم استان از اولویت‌های مدیریت استان است و برای انسجام در این موضوع ۴۰ پروژه محوری و مهم انتخاب شده که برای به سرانجام رسیدن این تعداد پروژه ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حقیقی از افزایش مشمولیت افراد زیر پوشش بیمه اجباری در استان زنجان خبر داد و بیان کرد: این تعداد از ۱۰۴ هزار به ۱۱۲ هزار نفر رسیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان حفظ واحد‌های فعال و برگرداندن واحد‌های تعطیل شده به چرخه بوده است، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان ۶۳۰ هزار تن است.

حقیقی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی نیز به برکت خون شهیدان استان زنجان به لحاظ کاهش آسیب‎های اجتماعی جایگاه خوبی در کشور دارد، افزود: البته در همین راستا طرح کاهش دو آسیب اجتماعی به صورت پایلوت در زنجان اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه دو بانده شدن جاده قیدار -سلطانیه پیشرفت خوبی تا کنون نداشته است افزود: اعتبارات ویژه‌ای بای تکمیل این پروژه دریافت شده است تا تکمیل این پروژه سرعت گیرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشاورزان و جهادگران و مشکل مجتمع‌های آبرسانی و ... افزود: از مساعدت‌های صورت گرفته در این راستا تقدیر می‌کنیم، اما انتظار داریم این کمک‌ها به شهرستان خدابنده بیشتر شود.

در ادامه نیز حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار ضمن اشاره به برخی از مشکلات خدابنده از جمله راه و مدارس تخریبی خواستار پیگیری و حل این مشکلات شد.

وی گفت:همه مسئولان و مردم باید دست به دست هم دهند تا مشکلات این شهرستان به بهترین حالت ممکن حل شود.

بازدید از چند طرح مختلف از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان خدابنده خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: شهدا ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.