وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب ایران چراغی در دل شب ظلمت زده جهان و رخداد آن یک معجزه بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی تاکید کرد: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نفس چهل سالگی انقلاب با هیچ‌انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست و رخداد آن نیز یک معجزه بود.

حسینی افزود: برای رسیدن به عدالت باید تمام تلاش خود را به کار بریم، با رسیدن شب و نبود خورشید نباید در تاریکی نشست باید چراغی برافروخت تا خورشید طلوع کند، انقلاب اسلامی هم چراغی است در شب ظلمانی برافروخت تا انقلاب مهدی موعود برسد.

حسینی اضافه کرد: قبل از انقلاب راهپیمایی و سیل حضور مردم کار را یک سره کرد، ان‌ها قصد داشتند هواپیمای حامل امام را هدف قرار دهند که دست خدا با انقداب و امام یار بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: به هیچ کشوری به اندازه ایران در مسیر انقلابش سنگ اندازی نکردند در آشوب‌های دی ماه ۹۶ در کشور خیلی‌ها امید را در ترامپ زنده کردند و فکر کردند ایران همانند شوروی روز‌های پایانی را می‌گذرانند.

حسینی در ادامه اظهار داشت: اپوزیسیون درونی که دارای توهم سقوط هستند نمی‌دانند انقلاب دارای پایگاه مردمی است.

وی افزود: انقلاب برای ساماندهی اقشار محروم برپا شد و نیرو‌های انقلاب برای خدمت به مردم تلاش کردند و به سمت عدالت می‌روند، درست است که عدالت مطلق نمی‌توانیم داشته باشیم، اما عدالت نسبی را می‌توان برقرار کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در انقلاب اسلامی امام مستضعفان توانستند با تغییر ادبیات ساختار شکنی کند و معادلات ظالمانه استکبار را در هم شکستند.

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب صنعت ما فقط مونتاژ بود، واردات بیداد می‌کرد که با پیشرفت کشور پس از انقلاب توانستیم در تمام رده‌ها پیشرفت کنیم ورتبه ۱۵ علمی دنیا را به دست بیاوریم.

این کارشناس مسائل روز بیان کرد: انقلاب علیرغم همه چالش‌ها توانسته است حرفی برای گفتن داشته باشد.

حسینی اضافه کرد: وقتی در کشور رویکردی وجود نداشته باشد ازما بهتران دور هم جمع می‌شوند تا بتوانند منافع ملت را به نفع خود مصادره کنند.

وی گفت: آمریکا در عراق و افغانستان ۷ تریلیون دلار هزینه کرد و شبانه باید چراغ خاموش به منطقه بیاید.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در قائله تجزیه کردستان از عراق سردار سلیمانی در مدت ۳ روز مذاکرات توانست به شیطنت استکبار پایان دهد.

حسینی افزود: در دوران سازندگی شعار تنش زدایی دادند، اما در نهایت با دادگاه میکونوس هاشمی را محاکمه کردند و گفتند حق خروج از کشور ندارد.

وی اضافه کرد: دولت اصلاحات چقدر آمریکا را ستایش کرد؟ در نهایت کاری از پیش نبردند و به این نقطه رسیدند که صنعت هسته‌ای ما پلمپ شد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمی‌شود که انتخاب کنیم بعد از ناکارآمدی از مقام معظم رهبری تقاضای ورود داشته باشیم، جور ما را نباید رهبری بکشد و امام امت را نباید هزینه اشتباه خودمان بکنیم.

وی افزود: نباید با انتخاب نادرست از رهبر انقلاب هزینه کنیم و از وی انتظار ورود به ریزترین مسایل داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

نشست انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار